K1
K601 | 601
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
K1

KRAV:
Det forventes, at svømmeren kan svømme crawl, rygcrawl og bryst samt at svømmeren har kendskab til butterfly.
Det forventes, at man deltager i stævner.
Det forventes, at forælderne hjælper itl og bakker svømmerne og klubben op, når der er stæver og ander sociale arrangementer.
For at kunne deltage på et af vores svømmehold, ser vi os nødsaget til at pointere vigtigheden af, at man skal kunne kommunikere på enten dansk eller engelsk.

MÅL:
At forbedre svømmerens teknik og personlige rekorder, samt deltage i stævner.

VARIGHED: 1½ time, 2 gange ugentlig.

PRIS: 2080,- kr.

BESKRIVELSE: Holdet er for svømmere der har lyst til, at prøve kræfter med konkurrencesvømning. Svømmeren vil svømme efter programmer lavet af trænerne.
Under træningerne vil der både være fokus på den tekniske del, hvor de specifikke færdigheder forbedres og der vil være fokus på svømmerens udholdenhed.

HUSK; at medbringe badehætte, svømmebriller og drikkeflaske
.

OBS: Klubben forebeholder sig ret til at ændre på et hold, hvis der ikke er det nødvendige antal tilmeldinger.

Hvis en ansvarlig træner, skulle blive syg, tillader Frederikshavn Svømmeklub sig, at aflyse op til 2 træninger på en sæson, uden at give refusion i prisen eller erstatte timerne. Klubben vi dog altid prøve at finde en afløser.
Startdato
03.09.2024
Slutdato
24.04.2025