TALENT HOLD

KRAV: Det forventes at man begynder at deltage i stævner.
Det forventes, at forældrene hjælper til og bakker svømmerne og klubben op, når der er                                       stævner og sociale arrangementer.

MÅL: At forbedre svømmeren teknik og personlige rekorder, samt deltagelse i stævner.

VARIGHED: 105 minutter, 2 gange ugentlig
Hvoraf de 90 minutter er undervisning og de resterende 15 minutter er omklædning.

PRIS: 1890,- kr.

BESKRIVELSE: Holdet er for svømmere der har lyst til at prøve kræfter med konkurrencesvømning.
Svømmeren vil blive introduceret for programtræning samt til færdigheder, man skal bruge til at dyrke svømning som sport, eks. startspring og vendinger.

HUSK, at medbringe badehætte, svømmebriller og drikkeflaske.

OBS: Klubben forebeholder sig ret til at ændre på et hold, hvis der ikke er det nødvendige antal tilmeldinger.

Hvis en ansvarlig træner, skulle blive syg, tillader Frederikshavn Svømmeklub sig, at aflyse op til 2 træninger på en sæson, uden at give refusion i prisen eller erstatte timerne. Klubben vi dog altid prøve at finde en afløser.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Følg os på Facebook og få de seneste opdateringer fra klubben.