Celeste Pind Therkildsen
Martin Madsen

Hej jeg hedder Martin og er 22 år.

Til dagligt læser jeg til maskinmester på Martec her i Frederikshavn.
Jeg har svømmet ca. 18 år og 8-9 af disse år har jeg været konkurrencesvømmer.
I 3 år har jeg været svømmetræner i Bjerringbro svømmeklub, hvor jeg har haft begynder 2 til og med talent.
Jeg har også været træner i et år i Viborg svømmeklub hvor jeg har haft alderen 11- 18 år.

Derudover har jeg taget svømningens grunduddannelse og har Basin livredderprøven.

Signe Hautop Jensen
Jeg hedder Signe jeg er 20 år og har sabbatår, hvor jeg bruger min hverdag på at være lærervikar.
Jeg er tidligere konkurrencesvømmer i Frederikshavn Svømmeklub, jeg svømmer dog ikke mere. Jeg har arbejdet i svømmeklubben siden jeg var 13, og er rigtig glad for at hjælpe børn med at vænne sig til vand, og blive tryg ved det. Har været hjælpetræner på både Plask og Leg hold og Begynder holdene.

Jeg flere gange været med klubbens mindste svømmere til stævner, hvor jeg har fungeret som holdleder. Jeg har også flere gange været med som tidtager til andre stævner.

Signe har følgende kurser:
Moduler: Modul 1 -Tidtager (2017)
Hjælpeinstruktøruddannelsen (2016)