Formand
Celeste Pind Therkildsen
Johan Mølgaard Nielsen
Hej jeg hedder Johan
Jeg er 16 år og går på stx i Frederikshavn.
Jeg har svømmet det meste af min barndom, men stoppede da jeg var 8 år. Jeg har mindre søskende og jeg er god til at være sammen med børn.
Martin Madsen

Hej jeg hedder Martin og er 22 år.

Til dagligt læser jeg til maskinmester på Martec her i Frederikshavn.
Jeg har svømmet ca. 18 år og 8-9 af disse år har jeg været konkurrencesvømmer.
I 3 år har jeg været svømmetræner i Bjerringbro svømmeklub, hvor jeg har haft begynder 2 til og med talent.
Jeg har også været træner i et år i Viborg svømmeklub hvor jeg har haft alderen 11- 18 år.

Derudover har jeg taget svømningens grunduddannelse og har Basin livredderprøven.

Signe Hautop Jensen
Jeg hedder Signe jeg er 20 år og har sabbatår, hvor jeg bruger min hverdag på at være lærervikar.
Jeg er tidligere konkurrencesvømmer i Frederikshavn Svømmeklub, jeg svømmer dog ikke mere. Jeg har arbejdet i svømmeklubben siden jeg var 13, og er rigtig glad for at hjælpe børn med at vænne sig til vand, og blive tryg ved det. Har været hjælpetræner på både Plask og Leg hold og Begynder holdene.

Jeg flere gange været med klubbens mindste svømmere til stævner, hvor jeg har fungeret som holdleder. Jeg har også flere gange været med som tidtager til andre stævner.

Signe har følgende kurser:
Moduler: Modul 1 -Tidtager (2017)
Hjælpeinstruktøruddannelsen (2016)
Linda Jensen
Jeg har været træner i klubben siden 2015, jeg underviser de mindste svømmere på Plask & Leg, Begynder 1 og Begynder 2 holdene.

Jeg deltager ofte i stævner, enten som holdleder eller official. Desuden er jeg medlem af klubbens bestyrelse.

Følgende kurser/uddannelser har jeg taget igennem Dansk Svømmeunion:
Modul 1 -Tidtager (2015)
Modul 2 - Bane-, mål- og vendedommer (2016)
Modul 6 - Stævnesekretær (2016)
Svømningens træneruddannelse (2020)
Hjælpetræner
Freya Brøste
Gabriel Kristensen

Jeg hedder Gabriel, jeg er 15 år og går i 1.g på Frederikshavn handelsgymnasium.
Da jeg var barn gik jeg selv gået på Plask & Leg og Begynder 1, men er mest og alt selvlært i at svømme.
Jeg startede som hjælpetræner, da jeg var 14 år gammel, og har siden da blevet bedre og bedre til,
at træne og lære børn på holdene Plask & Leg og Begynder 1 at svømme, dykke og mange andre aktiviteter i vand.

Ida Sandst Jensen

Hej jeg hedder Ida. Jeg er 17 år gammel og går på Frederikshavn gymnasium.
Jeg har altid elsket aktivitet i og på vand og fundet stor glæde igennem dette, hele mit opvækst.
Denne glæde prøver jeg så vidt muligt at videregive til børnene på svømmeholdene.

Jeg er hjælpetræner på både plask og leg samt begynder holdene. Størstedelen af min barndom har jeg gået til svømning og blev i 2021 PADI certificeret dykker.

Magnus Skiveren
Nanna Riber

Hej jeg hedder Nanna, jeg er 18 år gammel og til går jeg på Frederikshavn gymnasium.
Jeg har arbejdet i svømmeklubben i 2,5 år. Jeg holder meget af at bruge min tid sammen med børn,
 lære dem at være trygge i vand og på sigt komme til at svømme. Vi skal hygge os og lære noget samtidig.

Jeg har taget Svømningens Træneruddannelsen 2022