Johan Mølgaard Nielsen
Hej jeg hedder Johan
Jeg er 16 år og går på stx i Frederikshavn.
Jeg har svømmet det meste af min barndom, men stoppede da jeg var 8 år. Jeg har mindre søskende og jeg er god til at være sammen med børn.
Signe Hautop Jensen
Jeg hedder Signe jeg er 20 år og har sabbatår, hvor jeg bruger min hverdag på at være lærervikar.
Jeg er tidligere konkurrencesvømmer i Frederikshavn Svømmeklub, jeg svømmer dog ikke mere. Jeg har arbejdet i svømmeklubben siden jeg var 13, og er rigtig glad for at hjælpe børn med at vænne sig til vand, og blive tryg ved det. Har været hjælpetræner på både Plask og Leg hold og Begynder holdene.

Jeg flere gange været med klubbens mindste svømmere til stævner, hvor jeg har fungeret som holdleder. Jeg har også flere gange været med som tidtager til andre stævner.

Signe har følgende kurser:
Moduler: Modul 1 -Tidtager (2017)
Hjælpeinstruktøruddannelsen (2016)