Ida Sandst Jensen

Hej jeg hedder Ida. Jeg er 17 år gammel og går på Frederikshavn gymnasium.
Jeg har altid elsket aktivitet i og på vand og fundet stor glæde igennem dette, hele mit opvækst.
Denne glæde prøver jeg så vidt muligt at videregive til børnene på svømmeholdene.

Jeg er hjælpetræner på både plask og leg samt begynder holdene. Størstedelen af min barndom har jeg gået til svømning og blev i 2021 PADI certificeret dykker.

Linda Jensen
Jeg har været træner i klubben siden 2015, jeg underviser de mindste svømmere på Plask & Leg, Begynder 1 og Begynder 2 holdene.

Jeg deltager ofte i stævner, enten som holdleder eller official. Desuden er jeg medlem af klubbens bestyrelse.

Følgende kurser/uddannelser har jeg taget igennem Dansk Svømmeunion:
Modul 1 -Tidtager (2015)
Modul 2 - Bane-, mål- og vendedommer (2016)
Modul 6 - Stævnesekretær (2016)
Svømningens træneruddannelse (2020)
Nanna Riber

Hej jeg hedder Nanna, jeg er 18 år gammel og til går jeg på Frederikshavn gymnasium.
Jeg har arbejdet i svømmeklubben i 2,5 år. Jeg holder meget af at bruge min tid sammen med børn,
 lære dem at være trygge i vand og på sigt komme til at svømme. Vi skal hygge os og lære noget samtidig.

Jeg har taget Svømningens Træneruddannelsen 2022