Plask & Leg

PLASK & LEG

KRAV: Minimum 3 år og renlig (der må IKKE benyttes svømmeble)

MÅL: Vandtilvænning

VARIGHED: 30 minutter

PRIS: 975,- kr.

BESKRIVELSE: Undervisningen foregår i øvebassinet. Med udgangspunkt i de 4 grundfærdigheder (Elementskifte, balance, vejrtrækning og fremdrift) tilstræbes der gennem leg at lære barnet:

At komme sikkert i og op af vandet (hop fra kant)
At få vand i hovedet/øjnene, dykke hele kroppen under vand (puste bobler i/under vand)
At kravle op/ned af redskaber i vand
Flyde på ryg og mave med bælte
At udføre "crawl-ben"med redskaber (plade/aquaorm)
Indlæringstempoet er så vidt muligt individuelt tilpasset, og der svømmes uden forældrene i vandet.
Der benyttes forskellige redskaber og legeting, så børnene bliver glade for vandet.

OBS: Klubben forebeholder sig ret til at ændre på et hold, hvis der ikke er det nødvendige antal tilmeldinger.

Hvis en ansvarlig træner, skulle blive syg, tillader Frederikshavn Svømmeklub sig, at aflyse op til 2 træninger på en sæson, uden at give refusion i prisen eller erstatte timerne. Klubben vi dog altid prøve at finde en afløser.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Følg os på Facebook og få de seneste opdateringer fra klubben.